Dit is puur!fct
Ons verhaal voor jouw merk
Bij puur!fct houden we van een open, eerlijke en gelijkwaardige relatie. Met onze klanten, maar ook tussen medewerkers onderling. ‘Even snel scoren’ is niets voor ons. Liever zetten wij in op een duurzame relatie. Reclame is ook geen kwestie van ‘u vraagt, wij draaien’. Wij bijten ons vast en gaan op zoek naar de vraag achter de vraag. Waarop het antwoord niet zelden tot nieuwe inzichten leidt.
Puur!fct werkt aan mooie merken
We bouwen het liefst vanuit een overkoepelende conceptgedachte aan jouw merk. Natuurlijk gebaseerd op jouw ‘why’. We gaan je graag voor om het gebaande pad te verlaten. Om het unieke verhaal van jouw organisatie te vertellen. Je mag rekenen op verrassende voorstellen die hét onderscheid voor jouw merk nastreven. Klonen zijn er tenslotte al genoeg.
Samen met jou, voor resultaat
We hebben wèl jouw hulp nodig. Jij weet alles van jouw branche en bedrijf, instelling of organisatie. Jij kent de markt. Wij hebben kennis en ervaring met B2B-, B2C- en B2G-communicatie. En natuurlijk van het vertellen van onderscheidende verhalen. Samen gaan we voor het beste resultaat.
Onze ambitie
We willen niet het grootste bureau worden. Of het meest bekende. Wel het meest gewilde bureau! Laat ons dus maar lekker op de achtergrond werken. Ten dienste van onze relaties.
Ruud Winkel
Creatief Eigenaar
‘Ik begon puur!fct 25 jaar geleden met het doel om het verhaal van mijn klanten te gaan vertellen. Dat doe ik nu nog steeds.’
Rogier Droogsma
Art Director
‘Verhalen vertellen doe je niet alleen met woorden. Voor een juiste eerste indruk van die persoonlijkheid moeten alle elementen op elkaar afgestemd zijn.’
Nanette van 't Wout
Bladmanager Lifestyle Almere
‘Samen met het redactieteam, puur!fct en betrokken partners een mooi magazine maken over Almere, dáár word ik zo enthousiast van!’
Jeske Rodenburg
Junior Vormgever
‘Zo fijn om onderdeel van dit creatieve team te zijn en mooie opdrachten uit te voeren.’
Haytam el Farhouni
Stagiair Media & Vormgeving
‘Ik studeer Media & Vormgeving op het ROC van Flevoland. Ik heb ervoor gekozen om deze opleiding te volgen omdat ik het altijd interessant vond om websites, logo’s en advertenties en van alles te maken.’