Selecteer een pagina

De zomer voorbij

16 aug, 2013

Wanna play?

Gamification is de term voor het toevoegen van spelelementen aan communicatie. Door een ranking systeem of door letterlijk een spel te introduceren. Merken, organisaties en bedrijven doen het steeds meer. Deze toegankelijke manier van betrokkenheid creëren is uitermate geschikt voor een brede doelgroep. Wij doken er volop in en onderzochten de mogelijkheden van gamification voor onze klanten. Meer details geven we nog niet weg.

Andere zomerklussen

En er was meer. Voor de Nederlandse tak van een grote multinational zijn we bezig met een unieke – en vooral grootse – manier om zich te positioneren. We wonnen een prachtpitch voor een bekende staalbouwer en hielpen de Almeerse Scholen Groep (ASG) bij het implementeren van een nieuwe digitale community. We maakten een app voor de Almere Cityguide, een verse editie van Lifestyle Almere, de corporate identity voor een instituut voor huiswerkbegeleiding… Oh ja, en een volledig marketingplan – van logo tot ludieke actie – voor een nieuwe luis in de pels binnen een grote branche die momenteel volop in beweging is.

Never a dull moment op de burelen van puur!fct, zelfs niet wanneer de rest van Nederland op het strand ligt.

Puur!fct is een reclamebureau dat inzet op duurzame relaties en unieke merkverhalen. We willen onderscheidend zijn en werken graag samen met onze klanten aan resultaat. Onze ambitie? Het meest gewilde bureau zijn, ten dienste van onze relaties.

Loading...