Selecteer een pagina

We zijn en blijven trots op deze verhalen

GB Steel – recruitment website

Op zoek naar een compacte website die het hele verhaal vertelt over werken bij jouw bedrijf of organisatie? Ontmoet de denkers en doeners!

Kuizenga – brand identity

Puur!fct vertelt met een enkel beeldelement het verhaal van Kuizenga Advocatuur en geeft kleur aan zijn corporate identity en website.

About Projects – contentmarketing

Toen About Project en puur!fct elkaar een paar jaar geleden leerden kennen, is er al snel een klik. ‘Help ons beter zichtbaar te zijn voor...

Rinos – herpositionering

Puur!fct keek over de schouder van de groothandel richting de project- en interieurbranche om de entreematten van Rinos beter te positioneren.

Morgen College – brand identity

Morgen College is het resultaat, in een herkenbare huisstijl bestaande uit illustraties en driehoekige elementen. De regenboogkleuren staan voor de...

Tweak – herpositionering

De geschiedenis van Tweak en puur!fct gaat lang terug. En nog steeds is Tweak de luis in de pels van de gevestigde internetorde. 

Sparql – positionering

Internetbedrijf Cambrium houdt van schoppen tegen de gevestigde orde. Een kans om een nieuwe tv-aanbieder te introduceren grepen zij en puur!fct met...

Rombou – herpositionering

Rombou helpt boerenbedrijven met groeien. En wij helpen Rombou met een heldere visie en missie en een onderscheidende communicatiestrategie. 

TDS – positionering

Samenhang in de communicatie creëren. Dat was de grote uitdaging voor TSD. Hoe puur!fct dat heeft opgelost, zie je hier.

Oostpoort – herpositionering

Een identiteit en communicatieconcept dat precies het gevoel van Montessori College Oost weet te vangen. Aan de hand van leerlingen en hun dromen...

Lifestyle Almere – magazine

Lifestyle Almere is het verhaal van de stad die puur!fct na aan het hart ligt. Vaak verguisd als stad ‘waar je niet dood gevonden wilt...

GB Steel Group – brand identity

GB Steel Group: moederbedrijf van vier verschillende bedrijven. Met elk een expertise in staal. Hoe krijg je die communicatief op één lijn?
Loading...