Parkhuys Almere – brand identity Ontdek hoe Puur!fct Parkhuys Almere hielp om een sterke identiteit te creëren, zichtbaarheid te vergroten en mensen met kanker te...
GB Steel – recruitment website Op zoek naar een compacte website die het hele verhaal vertelt over werken bij jouw bedrijf of organisatie? Ontmoet de denkers en doeners!
Kuizenga – brand identity Puur!fct vertelt met een enkel beeldelement het verhaal van Kuizenga Advocatuur en geeft kleur aan zijn corporate identity en website.
About Projects – contentmarketing Toen About Project en puur!fct elkaar een paar jaar geleden leerden kennen, is er al snel een klik. ‘Help ons beter zichtbaar te zijn voor...
Rinos – herpositionering Puur!fct keek over de schouder van de groothandel richting de project- en interieurbranche om de entreematten van Rinos beter te positioneren.
Morgen College – brand identity Morgen College is het resultaat, in een herkenbare huisstijl bestaande uit illustraties en driehoekige elementen. De regenboogkleuren staan voor de...
Door in het onderwijs – brand identity Door in het onderwijs helpt leerkrachten en docenten met hun arbeidsmobiliteit. Daarvoor heb je vertrouwen en persoonlijkheid nodig.
Stadslandgoed de Kemphaan – brand identity Onder de noemer Stadslandgoed de Kemphaan presenteerden we een groot aantal organisaties via één gemeenschappelijke paraplu.
Tweak – herpositionering De geschiedenis van Tweak en puur!fct gaat lang terug. En nog steeds is Tweak de luis in de pels van de gevestigde internetorde.
Sparql – positionering Internetbedrijf Cambrium houdt van schoppen tegen de gevestigde orde. Een kans om een nieuwe tv-aanbieder te introduceren grepen zij en puur!fct met...
Rombou – herpositionering Rombou helpt boerenbedrijven met groeien. En wij helpen Rombou met een heldere visie en missie en een onderscheidende communicatiestrategie.
TDS – positionering Samenhang in de communicatie creëren. Dat was de grote uitdaging voor TSD. Hoe puur!fct dat heeft opgelost, zie je hier.
Oostpoort – herpositionering Een identiteit en communicatieconcept dat precies het gevoel van Montessori College Oost weet te vangen. Aan de hand van leerlingen en hun dromen...
Lifestyle Almere – magazine Lifestyle Almere is het verhaal van de stad die puur!fct na aan het hart ligt. Vaak verguisd als stad ‘waar je niet dood gevonden wilt...
Thorbecke academie – brand identity Zomer 2019 kregen we een uitdagend project aangeboden: het vorm én inhoud geven aan een online leermodule voor raadsleden. Er ontstond een mooie...
GB Steel Group – brand identity GB Steel Group: moederbedrijf van vier verschillende bedrijven. Met elk een expertise in staal. Hoe krijg je die communicatief op één lijn?
Avincy – brand identity Pure passie, daar is Avincy uit ontstaan. Liefde voor een land en uiteindelijk de hele wereld.